21 Nisan 2017 Cuma

"issuu.com" Sitesinden E-Kitap İndirme

Size bugün yeni farkettiğim "issuu.com" sitesinden nasıl kitap indirileceğini anlatacağım. Bu sitede de birçok kitap paylaşıldığını farkettim. Eski basım birçok kitap gördüm, oldukça da beğendim. Zamanla burada da İnşâAllâh pdf formatında paylaşacağım.


                                                                         



  1. İlk yapmanız gereken https://issuu.com/signup buradan siteye kaydolmanız.
  2. İkinci aşamız ise http://jdownloader.org/download/index buradan işletim sisteminize göre Jdownloader programını indirmeniz. Ben direk indirmeniz için kısayolları alta ekledim. Burada bir sorun olması halinde kendi sitesine girerek indiriniz. Bir zaman sonra adres değişimi yapılabilir.
 Bu program sadece bu site için değil, genel olarak tüm indirme işlemlerinizi yapabileceğiniz bir programdır. Hem indirme sırasında netiniz kesilse veya bilgisayarı kapatıp yeniden başlatsanız bile indirmeniz kaldığı yerden devam eder, diğerleri gibi silbaştan başlamaz. Üçüncü aşamanız ise kitap indirme aşamasıdır. Bu işlemde bu programınız kurulu ve aktifken beğendiğiniz bir kitabın üzerine sağ tıklayıp, adresini  kopyalamanız. Programın bağlantı Yakalayıcı kısımında kitabın kopyalandığını göreceksiniz. İndirmeye başladığınızda kitap inmeye başlayacaktır.

Not : Kaydolmadanda indirme yapabilirsiniz, ama eğer yapamadığınız indirmeler varsa kaydolup denemenizi tavsiye ederim.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Kuralları:
1- Yapacağınız yorumun, yazıyla alakalı olmasına özen gösteriniz.
2- Yazım ve dilbilgisi konusundaki hassasiyetinizi yorumlarınızda da gösteriniz.
3- Her zaman nazik bir üslûp kullanmaya özen gösteriniz.
4- Yukarıdaki kurallardan herhangi birine uymamanız durumunda, site sahibi yorumunuzu yayınlamama hakkına sahiptir.