10 Temmuz 2023 Pazartesi

Google Harita dolandırıcılığı (2)

 Merhaba. İlginçtir ki, dün yine WhatsApp üzerinden yabancı numaradan bir mesaj aldım. Cevap verdiğimde Google haritacılık ile ilgili olduğunu okuyunca sevindim. Yine dolandırıcılar beni bulmuştu, havadan 150 TL kazanacaktım. 50+50 :100 TL'yi kaptım sonra Sabah 09:00'da mesaj yazmamı istediler. Sabah mesaj yazdım üç görevi yaptıktan sonra 50 TL daha aldım. 150 TL kazanmış oldum. Şimdi 2 görev verip 3.görevi beklememi söyleyeceklerdi ve ben buna hazırlıklı bekliyordum ve öyle de oldu bu sefer A,B,C,D diye ücretli görevler verdiler. Ben 100 TL'lik olanı seçtim geleceğini biliyordum ve bir siteye üye oldum bitcoin içerikli siteye üye olduktan sonra birkaç karışık işten sonra 170 olarak iade aldım sonra üç görev daha alıp 50 TL daha aldıktan sonra 2 görev verip 3.cü görevi beklememi söylediler. Ben uğraşmak istemediğim için bıraktım. 

Bu tuzaklara fazla girmeden kenara çekilmek lazım.


Herkese iyi günler dilerim 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Kuralları:
1- Yapacağınız yorumun, yazıyla alakalı olmasına özen gösteriniz.
2- Yazım ve dilbilgisi konusundaki hassasiyetinizi yorumlarınızda da gösteriniz.
3- Her zaman nazik bir üslûp kullanmaya özen gösteriniz.
4- Yukarıdaki kurallardan herhangi birine uymamanız durumunda, site sahibi yorumunuzu yayınlamama hakkına sahiptir.